Calatorirea in afara tarii ca turist poate fi o experienta foarte ciudata pentru unii oameni. De obicei, este o idee buna sa verificati legile si obiceiurile locale, precum si sa va asigurati ca respectati cele mai sigure rute. Pe Reddit, oamenii isi impartasesc cele mai ciudate experiente turistice care le-au ramas mult timp dupa incheierea calatoriei lor.

Petrecere de nunta furioasa in Coreea

Intr-un orasel din Coreea, am vazut doi tipi fugind dintr-un restaurant. Unul dintre ei tinea un cutit de bucatarie de 10 inci si il infipse in burta celuilalt. Tipul sta acolo tinand cutitul in intestin, iar o batrana iese din restaurant si incepe sa-l loveasca in cap cu pantoful ei.

Alti doi tipi au sarit pe stabber si l-au tinut pe pamant. Ambulanta a venit si a incarcat stabbee si a fugit, politisti au venit si au alungat stabber-ul, proprietarul restaurantului a iesit cu o galeata de apa si si-a spalat sangele de pe trepte.

Sa dovedit ca a fost o petrecere de nunta si a existat un pic de dezacord.

O situatie infricosatoare in Caucaz

Am fost tinut impotriva vointei mele intr-un bordel undeva in Caucuses. Sunt un tip si am fost acolo aparent ca client, dar mai mult ca adus de oameni pe care abia ii cunosteam ca semn de ,,ospitalitate” in ciuda protestelor mele. M-au lasat acolo cu gardieni inarmati care patrulau pe teren.

Intrucat nu vorbeam aceeasi limba ca ei, cand am incercat sa plec, m-au indreptat inapoi, cu armele trase. Cateva ore mai tarziu, oamenii care m-au adus m-au adunat si mi-au dorit o prezentare detaliata a modului in care a mers. Din fericire, m-am gandit suficient de departe pentru a-mi ciufuli hainele si parul. Prostituata a insistat sa-i iau numarul si sa-i sun daca vreau sa ,,stau”.

Hit and Run In Mexico City

A fost in Mexico City pentru o misiune de lucru. Tocmai plecasem la cina in Zona Rosa (zona roz). Mergand inapoi la hotel, am vazut un hit si fugit. Un pieton a fost aruncat prin aer si aruncat la pamant.

O multime de oameni au asistat la acest lucru si a fost chemata o ambulanta. Ambulanta a venit tipand dupa colt, a mers foarte repede si a lovit un alt pieton. Cine a fost apoi aruncat prin aer si aruncat la pamant. A fost ingrozitor.

GPS discutabil in Serbia

Am fost in Serbia, si colegul meu cu care eram acolo si am inchiriat o masina pentru a explora frumoasa tara. Am urmarit Google Maps, dar am ajuns pe un drum de pamant intr-o zona mica de sat si a trebuit sa facem o cotitura. Ploua puternic si am blocat masina. Nu l-am putut dezlega singuri, asa ca am vrut sa cerem ajutor. Cand ne-am apropiat de prima casa din apropiere, un caine mare a iesit alergand latrand tare si un barbat cu aspect in varsta a iesit cu o pusca tipand la noi in sarba.

Am decis ca urmatoarea casa era un pariu mai bun si erau cei mai amabili oameni de pe pamant. Le-am spus ca am incercat cealalta casa fara noroc si ne-au spus ca suntem norocosi sa fim in viata. Aparent, barbatul avea o reputatie, dar nu voiau sa mearga mai departe in detalii. Gata cu drumurile de pamant pentru mine, multumesc.

Personalul companiei aeriene a salvat ziua zborului in Canada

In mijlocul iernii, zburand inapoi in Canada de pe o insula din Caraibe, un barbat de varsta mijlocie era pregatit sa urce in avion cu o adolescenta foarte subtire care purta slapi, pantaloni scurti si un poncho.

Fata avea capul ras, barbatul n-o lasa sa plece, se uita la podea tot timpul, totul parea ciudat.

Insotitorii de zbor faceau tot felul de intarziere. Eu si familia mea am intarziat si ne-am imbarcat imediat dupa ei. Inainte de decolarea zborului, politistii au intrat in avion si au inceput sa puna intrebari si i-au scos pe barbat si fata din avion. Fata nu vorbea engleza, spaniola sau franceza.

Sunt convins ca personalul companiei aeriene a salvat o fata traficata in Canada.