Daca tineti cont de aceste mici sfaturi nu va veti ingrasa prea curand (din cauza alimentatiei) si va vor face viata mai usoara. Nu sunt niste lucruri restrictive, acestea va permit sa traiti normal ca si pana acum, pentru ca nu este recomandat pentru silueta dvs. sa faceti anumite excese alimentare.

1. Consumati minim 2-3 litri de apa pe zi, acest fapt este esential pentru ca sa eliminati mai repede toxinele din corp. Nevoia stricta a organismului este de aproximativ 1,5-2 litri de apa pe zi, marind usor cantitatea va asigurati ca organismul nu stocheaza apa prin intermediul alimentelor consumate. Nu este strict sa consumati doar apa plata, sunt o multime de ceaiuri de slabit foarte sanatoase.

2. Nu sariti peste nici o masa, este strict obligatoriu sa aveti 3 mese pe zi. In cazul in care tot simtiti nevoia sa gustati ceva in plus, aveti dreptul la 1 maxim 2 gustari pe zi intre mesele principale. Micul dejun este poate cea mai importanta masa a zilei, acesta trebuie sa fie destul de consistent ca sa va fie suficient pana la dejun. Acesta din urma se poate incheie cu ceva dulce dar nu cu un consum exagerat de zahar. Cina trebuie sa fie cat mai usoara pentru a nu stoca energie in exces pe timpul noptii. De asemenea puteti incerca sa gatiti diverse retete de slabit cu un continut mic de calorii.

3. Respectati proportiile recomandate si mai exact 50-60% glucide, 25-30% lipide si 12-15% proteine. 

4. Faceti zilnic putina miscare fizica, minim 15-30 de minute este necesar pentru corpul dvs. Nu trebuie acum sa mergeti obligatoriu la sala de fitness (chiar daca este un lucru recomandat) ci doar sa mergeti mai mult timp pe jos, daca spre exemplu stati la cateva zeci de minute de locul de munca puteti din cand in cand sa ignorati autobuzul sau sa va lasati masina personala acasa dimineata.

5. Va puteti permite din cand in cand cate o mica abatere dar nu exagerati! Faceti tot posibilul sa nu repetati abaterile prea des. Uitati o mica lisat de abateri pentru a va da seama cat de daunatoare sunt acestea pentru regimul dvs. echilibrat:

1 punga de chipsuri – 570 calorii 2 lingurite de Nutella – 160 calorii 3 trufe de ciocolata – 350 calorii 1 doza de Cola – 148 calorii 1 punga de Treets – 800 calorii 1 baton Mars – 265 calorii 2 linguri de maioneza – 220 calorii 1 croissant cu migdale – 450 calorii 50g de svaiter – 180 calorii 1 bere – 150 calorii 1 hot-dog cu mustar – 400 calorii 100g bomboane de ciocolata – 380 calorii 1 punga de chipsuri – 570 calorii 2 cupe de inghetata – 280 calorii 1 portie de pateu – 200 calorii

6. Supravegheati-va cu atentie greutatea dar incercati sa nu aveti o obsesie cu acest lucru, este normal sa nu aveti o greutate perfect echilibrata, aceasta variaza natural in functie de anotimp, de nivelul stresului sau la femei de perioada menstruatiei.